יום שני, 30 בדצמבר 2013

להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה

להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה


בתחילת הסדרה להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה, עמוס וונסה הלכו למסעדה יוקרתית כדי לחגוג תשע שנות זוגיות. וונסה הייתה מאוד נלהבת מהיציאה הזו ואילו עמוס הבין שהיא מצפה ממנו שהוא יציע לה כבר נישואין. הוא התחיל לחשוב על האפשרות להתחתן עם וונסה והבין שהוא לא בטוח שהוא אוהב אותה עדיין או שהוא נשאר איתה מתוך רחמים. הם הגיעו למסעדה ובאמצע הארוחה וונסה כרעה ברך והציעה לעמוס נישואין במפתיע. עמוס שהיה באותו רגע מהופנט מיופיה של נועה הולנדר שישבה בשולחן הסמוך אליו, הגיב במפתיע בתשובה שלילית. וונסה לא ציפתה לזה, אך כשהיא הבינה מה קרה היא התחילה להשתולל. להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה.


אחרי כל המהומה שחוללה וונסה, היא יצאה מהמסעדה בסערה והשאירה את עמוס לבדו עם החשבון. להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה. בינתיים נועה הזמינה את עמוס להצטרף אליה ואל חברותיה לשולחן. עמוס הצטרף בשמחה והארוחה במסעדה הובילה אותם אל רחובות תל אביב וברים חשוכים ואפלים בהם נועה כל הזמן פלירטטה עם עמוס. הם נהנו כולם ביחד, שתו מלא אלכוהול ועשו שטויות, כשבמשך כל הזמן הזה עמוס בטוח שנועה מעוניינת בו. רק לקראת סוף הערב, עמוס הבין שהפלירטוטים שלה הם חסרי תוכן ושהיא עושה את זה בלי שום עניין אמיתי בו. באותו הרגע, עמוס המושפל, עזב את המקום. להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה.

יום למחרת, וונסה הגיעה אל עמוס כדי לתת לו הזדמנות שנייה. להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה. היא הציבה בפניו אולטימטום שבמידה והוא לא יציע לה נישואין עד השעה 8 בערב, הוא לא יראה אותה יותר בחיים. זה שימח אותו כמובן, ואז הופיע המנג'ר של נועה שהציע לעמוס להגיע לפגישה עם נועה. להיות איתה פרק 7 לצפייה ישירה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה